Продавець Офіційний представник FAAC (Італія) розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
970 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

+380 (67) 648-50-25
+380 (99) 608-82-85
+380 (68) 565-65-06

Що таке герметизатор отвору і для чого він потрібен

Що таке герметизатор отвору і для чого він потрібен

У цій статті ми розглянемо, що таке герметизатор отвору або докшелтер, розповімо про типи конструкцій, які зустрічаються на ринку і дамо декілька порад з вибору відповідної моделі.

Докшелтери: загальна інформація

Докшелтери — це складська установка, що представляє собою систему ущільнювачів, з допомогою яких герметизується простір між складської стіною і кузовом вантажівки. У момент стикування вантажного автомобіля з отвором установка ізолює зазор між ним і приміщенням, забезпечуючи збереження мікроклімату в приміщенні і безпеку вантажу під час вантажно-розвантажувальних робіт.

Конструкція герметизатора оснащена похилим "козирком" для стоку дощової та талої води. Рами, як правило, виготовляються з полівінілхлоридного матеріалу, армованого синтетичними волокнами. Вони зберігають свої властивості в будь-яких атмосферних умовах. Ущільнювачі зроблені з м'яких матеріалів і не завдають пошкодження кузова транспортного засобу.

Переваги установки герметизаторов у складі сучасного складського обладнання наступні:

  • Захист приміщення складу від вітру, пилу і бруду;

  • Теплоізоляція приміщення гарантує підтримку штучно створеного мікроклімату – температури і вологості. Таким чином підприємству вдається не тільки зберегти оптимальні умови для зберігання вантажу (особливо це стосується продуктів харчування, ліків тощо), але і оптимізувати витрати енергетичних ресурсів.

  • Ізоляція простору між машиною і складом, до всього іншого, оберігає склад від проникнення сторонніх.

  • Докшелтери, також, створюють можливість розвантаження вантажівки, який не може достатньо наблизитися до складу або зайняти рівне положення.

Таким чином, докшелтер це обов'язкове обладнання для приміщень з високими вимогами до збереження температурного режиму. Наприклад, на низькотемпературних складах. Але при цьому вони актуальні при проведенні вантажно-розвантажувальних робіт на будь-яких складах, так як забезпечують додаткову безпеку і заощаджують кошти на кліматичних витратах.

Принцип роботи докшелтерів

При заїзді вантажівки або причепа в отвір складських воріт, докшелтери герметизують отвір, щільно ізолюючи стики м'якими ущільнювачами. Після закінчення вантажно-розвантажувальних робіт отвір закривається автоматично. Тобто експлуатація докшелтерів не вимагає участі оператора.

Завдяки раскосам ущільнювачі добре охоплюють вантажівка, навіть якщо постановка автомобільного кузова нерівна.

Для гарантії безпечного заїзду використовується спеціальна розмітка. Вона допомагає водію автомобіля здійснити точний заїзд. Крім цього, каучукові відбійники попереджають випадкові пошкодження докшелтера і вантажівки у разі неправильного заїзду.

Види докшелтерів: фіранкові

Іноді їх називають ще тентовыми герметизаторами. Завдяки відносно невисокій ціні, універсальності і практичності одержали найбільш широке поширення.

Щоб зробити процес стикування простіше, на майданчику перед рамою нерідко розміщують напрямні.

На ринку представлені тентові докшелтери з двома типами рами: зі складною і жорсткою.

  • Перший тип здатний стискатися на манер пружини при неправильній постановці виїжджає транспорту без будь-якої деформації або пошкоджень. При в'їзді транспортного засобу під навантаженням кузова відгинаються і створюють ефективне ущільнення. Бічна проекція докшелтера створюється за допомогою складної рами або штучної ніші. Профілі герметизуючої рами з'єднуються шарнірами, завдяки чому конструкція стає гнучкою. Якщо автомобіль виїжджає в отвір з неправильною постановкою, рама складається і дозволяє уникнути пошкодження докшелтера. Після від'їзду машини каркас стає в початкове положення. Такі докшелтери встановлюються на складах з середніми показниками вантажообігу.

  • Фіранкові герметизатори з жорстким каркасом призначені для розміщення на складах з великим вантажопотоком, оскільки вони відрізняються великим промисловим ресурсом. Для правильної постановки заїзду, як правило, разом з такими герметизаторами навантажувальний пункт оснащують напрямними для коліс.

Деталі корпусу обох типів докшелтерів виготовляються із сталевих оцинкованих профілів або полегшених алюмінієвих, що піддаються анодованої обробці.

М'які частини, залежно від виробника, представлені в різних варіантах. Найчастіше це тентові водонепроникні ПВХ тканини з високою міцністю на розрив і прокол.

Стандартні розміри завіски герметизуючого обладнання можуть дещо відрізнятися в залежності від того, якого габариту вантажівки планується використовувати для навантажувальних робіт. Ширина варіюється в межах 3,35–3,5 м, а висота – від 3,5 до 3,7 м.

Види докшелтерів: надувні

Основна відмінність надувних докшелтерів від докшелтерів завіски типу полягає в тому, що герметизація та ущільнення в даному випадку забезпечується не за допомогою спеціальних мішків – "подушок", в які потужні вентилятори нагнітають повітря.

Наповнені повітрям подушки щільно облягають кузов вантажівки. Повне надування і, відповідно, закриття отвору відбувається менш, ніж за хвилину.

Після закінчення вантажно-розвантажувальних робіт спеціальні агрегати швидко відкачують повітря. Подушки прибираються в завіси, розташовані з боків.

Герметизація отвору відбувається в момент, коли транспортний засіб з відкритими задніми дверима стикується до шлюзу. Максимальне ущільнення подушок між отвором і автомобілем відбувається, коли стискання подушок досягає півметра.

Отже, навіщо потрібен докшелтер такого типу? Подушковий герметизатор використовується на складах з найвищими вимогами до збереження мікроклімату, так як забезпечує максимально можливий рівень герметичності. Але і вартість такого докшелтера на порядок вище занавесочных.

Висновок

Отже, в цій статті ми розглянули, що це – докшетер і які типи обладнання представлені на ринку.

У розрахунку параметрів потрібного герметизатора враховують висоту пандуса складу, розміри отвору і максимальні розміри автомобіля, які повинні завантажуватися на рампі.

Орієнтуйтеся на наступні параметри:

  • в ідеалі герметична ширина і висота герметизатора повинна бути на вісімдесят сантиметрів більше габаритів автомобіля (крім висоту пандуса);

  • мінімальні параметри: ширина герметизатора – на сорок сантиметрів більше ширини авто, довжина герметизатора – на двадцять 20 сантиметрів більше довжини авто.

При виборі краще звернутися до менеджерів інтернет-магазину і замовити безкоштовний розрахунок.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner